Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Jachim | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Jachimiak adresPiaseczno zarejestrowany26.05.2009 @08:28:39 ostatnio na stronie01.11.2011 @10:11:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6895759
digarty37 komentarze75 posty na forum0

komputer / sprzęt
EOS 5D+BG-E4+ Canon 24-70/2.8 L USM+ Canon 50/1.4 USM+ Canon speedlite 430ex II+ troche studia+ troche pierdół;p

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~meweep    01.11.2010 @23:07:35
..przyjemnie tu

P.
~Arturob    13.04.2010 @16:36:38
Witaj w grupie WSR!
~Patrishiah    09.04.2010 @21:34:24
no siema, mnie tu nie ma wcale a wcale jak już to szukaj na facebooku, jak wpiszesz mój nick stąd to połączone z nazwiskiem znajdziesz. Ewentualnie na maxmodelsie jestem fajne foty o. a Ty masz ze mną photoshopa czy niet?
~malpens    15.03.2010 @12:12:43
mówisz o tym na górkach?
~vertue    14.03.2010 @01:11:48
swietna galeria, ale musisz bardziej lizac dupe za slupek masturbacji, chyba ze slupek slupkiem......
~caat    12.01.2010 @12:29:18
bardzo interesująca galeriapozdrawiam
~KamilaW    06.06.2009 @00:40:14
no niech bedzie ;d
~KamilaW    04.06.2009 @22:49:14
no nie zgadzam sie hehe
~KamilaW    04.06.2009 @19:48:41
dziekuje
~sournoise    03.06.2009 @00:04:57
ok, to teraz jeszcze muszę tylko ukraść ojcu, albo bratu samochód i kasę na paliwo i trafić do Piaseczna;p To jest jakoś pod wawą?
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~sournoise    02.06.2009 @23:47:02
stoiwyślesz paczką, czy kurierem?;p
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~mnich27    02.06.2009 @23:40:42
racja z tymi cieniami.. dzieki za uwage.... pozdrawiam
~sournoise    02.06.2009 @21:47:39
donc?
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~sournoise    02.06.2009 @21:31:07
bo ja naprawdę chcę go kupić:P
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~sournoise    02.06.2009 @20:49:47
określiłeś już cenę?:P
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~milka556    02.06.2009 @17:36:53
a mi tam się widzi no może jednak trochę za "miękko" :D
_______
Zdjęcie to wyrażanie wrażeń. Jeżeli piękno nie będzie istnieć w nas samych, to jak w ogóle będziemy mogli je zauważyć?
~xdarqax    02.06.2009 @15:52:20
tak, wiem, dla odmiany na ogólnoświatowym deviantarcie trzeba mieć kółko swoich fanek, żeby ktokolwiek ocenił Twoją pracę. Nie znam chyba serwisu, na którym byłby dobre prace i ludzie, którzy na dobre oceny zasługują... niestety;P
~xdarqax    02.06.2009 @15:46:10
Oj, jedna stopa w tę, czy we w tę.
Ludzie ucianają głowy , ręce (na zdjęciach oczywiście;p) a i tak obsypują ich "rewelacjami" . Tylko ze względu na to, żeby się odwdzięczyć;p.
~xdarqax    02.06.2009 @15:40:23
ale zdjęcie ma klimat, a to najważniejsze; )
~pannajulia    02.06.2009 @01:05:21
git truskawa, stary
~milka556    02.06.2009 @00:45:42
Poobserwuje sobie
_______
Zdjęcie to wyrażanie wrażeń. Jeżeli piękno nie będzie istnieć w nas samych, to jak w ogóle będziemy mogli je zauważyć?
~sournoise    01.06.2009 @23:38:10
mówiłam, że są do prania:D
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~sournoise    01.06.2009 @23:34:23
za darmo?!:D
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~sournoise    01.06.2009 @23:30:12
bez promocji też wezmęile?!
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
~sournoise    01.06.2009 @23:26:09
myśli to ja mam zdecydowanie do prania:D
_______
"I look upon a pinhead.... and I see angels dancing."
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt